Ultimate magazine theme for WordPress.

تقدیر مجمع نمایندگان مازندران برای شرکت در راهپیمایی حماسه‌ساز۲۲ بهمن

0

تقدیر مجمع نمایندگان مازندران برای شرکت در راهپیمایی حماسه‌ساز۲۲ بهمن

مجمع نمایندگان مازندران در پیامی با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند: حضور پرشور و شعور مازندرانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری در تاریخ این سرزمین ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجمع نمایندگان مازندران نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیامی با تقدیر از حضور مردم انقلابی استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشتند: مردم غیور و انقلابی استان مازندران بار دیگر در نمایشی عزت‌مندانه حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

نمایندگان مجلس در ادامه خاطر نشان کردند: راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای استان مازندران با شور و شعور بی‌نظیری برگزار شد.

نمایندگان مردم مازندران در ادامه پیام تاکید کردند: مردم هشیار مازندران با وجود مشکلات و پیامدهای ناشی از بحران برف در غرب استان، همچون تمامی ایرانیان مسلمان و آزادی‌خواه یک بار دیگر ثابت کردند که تا پای جان برای حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن ایستاده‌اند و نمی‌گذارند خون شهیدان این سرزمین پایمال شود.

نمایندگان مازندران در ادامه پیام تاکید کردند: اکنون که استکبار جهانی پس از ۳۵ سال دسیسه‌چینی همواره به بن‌بست برخورد کرد که با قدرت می‌توان گفت ملت سرافراز ایران انقلابی راه آرمان‌های امام امت را فراموش نمی‌کنند.

مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در پایان با تقدیر از  حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن از زحمات همه نهادهای مسئول در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم ارزشمند قدردانی کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.